:)


Hej hej.
nu ska jag snart gå och lägga mig, är så trött OCH sjuk!
Våran lägenhet är så fin. heelt underbar. Tyvärr fick jag bara dåliga kort, men jag ska ta bättre imorgon. :) Sebstian trivdes bra i lägenheten, han gillade när det ekade. Han låg där och pratade och praatade. Skulle inte förvåna mig om grannarna hörde det. Haha! Så söt våran lille fis.
 
Jag och Pontus har bestämt vilken säng vi ska ha, men inte vilken färg! Och bord till soffan är också bestämt. De kommer bli samma kulööör som tv-bänk och bokhyllan som vi ska ha i vardagsrummet, som i övrigt kommer från pontus rum :). Jätte snyggt och nyinköpt också. Jag längtar till allt är klart!! Vill bara få iordning allt o flytta in. ^^









Hej hej Linda!
Vi har börjat flytta in lite idag, det blir mer imorgon. :)
Sen denna veckan nu ska vi åka till IKEA och köpa lite säng och sånt annat.
Efter det så flyttar vi in redigt. Så vi kanske är färdiga runt den 9-10 november. :)
Hoppas att det kanske kan gå lite snabbare. :)







Kommentarer
Postat av: strellz

kulör :D du kan juh!

2008-11-01 @ 23:40:25
Postat av: Jennie

jag tycker det svarta är snyggast :9 lite mer ungdomlig :)

2008-11-02 @ 10:04:14
Postat av: Wictoria

Haha. ja titta vilka ord jag kan ibland. ;)





Jennie: Ah, den sängen blir det. Tycker den är så snygg, blri nog inga provblem med Pontus, han älskar ju svart :)

2008-11-02 @ 10:40:44
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: ca

hej...ett tips jag har den svarta sängen å jag rekomendera ta inte den,för att när du har dammat av den så efter en timme är den lika dammig än!min säng tror folk att jag aldrig ha dammat ändå ta jag den varannan dag!!!

2008-11-02 @ 10:43:51
Postat av: Anonym

vi har den bruna och den äör nice :D

2008-11-02 @ 18:41:08
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: Jennie

men en dammig säng får man jue inte om man håller iordning i resten av rummet :) min bästa van har en sån säng fast 140, men den har ja aldrig sätt dammig och heller aldrig hört henne säga det även att vi ses nästan varje dag :) kör på den svarta den äär skitsnygg! :D

2008-11-02 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback