Hej hej!

Igår var det riktigt roligt. :D Jag och strellan bara jävlades!

Ikväll ska vi åka och hämta en soffa vi ska ha. Sen ska vi ha en fåtölj till också! :) Älskar våran lägenhet. Den kommer bli så snygg när den är klar.





vet inte vad klockan är..

Idag har jag varit nere på stan, hämtat korten vi tog på Sebb och hälsat på Anna o Bebisen i magen. Anna mår fin fint och hon längtar efter bebisen nu, såklart! :) Hon fick ju lite blöjor och  kläder att låna  av mig. Sebastian har varit så snäll idag, jag har faktiskt kunnat låta honom ligga på sin filt, utan att han blivit heelt hysterisk. :)

Imorgon ska jag ner på stan och fixa prova-på bredband. Sen lämna tillbax innan tiden går ut. ;)
Så vi har lite internet i lägenheten. Vi ska ju hem imorgon igen!

Pratade lite med anna åså idag, hon berättade hur Annica hade gjort med Axel, lagt honom i sängen tills han somnade. Jag ska också börja göra det. Så att man slipper detta eviga vankande fram o tbx. Det gör ju faktiskt inget om han får skrika lite. :)

Nu så ska jag städa upp lite här och ta något att äta. Pontus och hans Pappa ska åka och hämta soffan.

:)




Gud vilken kö det är! Kommer inte in på spelet! (world of warcraft, wrath of the lich king)
:( Sebbe har ju somnat o jag vill speela!



Kommentarer
Postat av: Jannica

Ååh vilken fin soffa, vill oxå ha en sån=)

2008-11-13 @ 15:16:23
URL: http://jaanniica.blogg.se/
Postat av: Linda

Fan vilken snygg soffa ;) Ni kommer få det så fint...

Nu få du komma hem så vi kan ut å gå....

2008-11-13 @ 18:09:38
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: sandra, melinas mamma <3

fin den soffan var:P

2008-11-19 @ 00:35:46
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Kim

Uhm, du säger till Nicole att hon sitter vid datorn hela tiden och bloggar men du tycker att det är okej att spela WOW då eller?? 0_o

2008-12-25 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback