Kärlek

Så fin du är mitt lilla hjärta..
Ikväll är en sådär kväll, som jag tänker på hur det kommer bli i framtiden.
När du är äldre, 15 kanske..
Hur du kommer se ut, hur du kommer vara.
Och hur man kan stöta ifrån sig ett sånt underbart litet barn som du?
Hur man har hjärta o se dig, och sedan neka dig..
Jag älskar dig, nu och föralltid, och jag kommer finnas där dygnet runt för dig, vad som än händer.
För du är ett litet mirakel, som jag är så otroligt stolt över.
Mammas lilla pojke.
Lilla lillebror<3


♥ 24/2 -2011. kl. 00:29.
3788g 52 cm

Jag älskade dig från den dagen jag fick reda på att du levde inom mig, 
och jag glömmer aldrig när jag såg dig första gången.
Hur vacker du var, i ditt ljusbruna hår.
När du tittade på mig och jag på dig.
Alla tankar jag hade innan förlossningen var som bortblåsta, och efter det tvivlade jag aldrig på något.





Bilder som är tagna nu ikväll.
<3




Kommentarer
Postat av: Sanna

Så otroligt fin. Blir lite extra tagen då min andre son bara är en vecka äldre och ser så mycket likheter <3 (är relativt ny läsare som hittat hit via länk)

2011-09-03 @ 00:24:55
Postat av: Elin

Hej. Ny läsare här. Tänkt bara ang febern. Har du inte testat att ge ipren stolpilla istället? En del barn får ju inte ner febern med alvedon. Testa även att ge i kombination. Hoppas lillkillen kryar på sig snabbt. Ha en trevlig helg.

Elin

2011-09-03 @ 10:08:19
Postat av: Ellen

Gud vad stor han börjar bli!

2011-09-03 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback