ÄLSKAR VÅREN

HOHO!
Vilket underbart väder det har varit idag! Hoppas det är lika fint imorgon, då är det ju min FÖDELSEDAG! Vi gick ner på stan efter nationella, jag hittade en snygg kortärmad tröja, somrig och fin. Ska ha den på skolavslutningen, sen köpte jag ett par leggings och en jättes skön BH. OCH 2 L jordgubbar till min tårta, de ni!! Längtar efter att få äta den imorgon! Blir lite grillning med nära och kära. Mamma, Pontus, Strellan och jag. =)  Tror att strellan kommer iallfall. Bebbis har varit lite tystlåten idag. =D Ska lägga mig i sängen nu o vila lite, är helt slut av värmen!




20.40
Gick o la mig efter förra inlägget och vaknade vid 18.00, det va så underbart skönt att sova. Nu har jag ätit och varit i duschen. Fan kan knappt raka mina ben eller någonting, magen är i vägen. Pontus får hjälpa mig ... >=/ Men nu ska jag göra mig klar o kolla på barnmorskorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback