Fredag.

Nu är det 1 år till jag fyller år ingen! Så segt. Men det är bara 81 dagar kvar tills lille bebbis kommer. Så nu får man längta efter det. Igår fick jag ett presentkort av Strellan, ett par jätte fina skor av Pontus, och den dära perfymen av Pontus mamma och pappa. Jag är så glaad. :)


image250

Dajm fångade sin första mus idag!
Han slängde den RAKT på mig när jag satt och åt tårta.
Jag blev livrädd och kröp bakom Pontus.
Vi fattade inte vad det var, (Dajm är nämligen värdens fegaste katt,
och de få gånger han går utanför trädgåden är häpnandsveckande!
 Och att han fånade en mus är helt chockerande!), så när vi såg att det
liknade en mus så trodde vi inte våra ögon!! Har lille Dajm fångat en mus?!
Duktig på att fånga låtsas möss är han, men detta var något nytt.
Vi gav honom massor med godis eftersom han inte
fick behålla musen. Men han var så nöjd ändå!

image249



17.40
Nu har jag precis varit och köpt godis, var så choklad sugen.
Imorgon ska vi åka till Nicole och grilla! =)





Bilder från igår!
24/4

image241

image242

image243

image244





Lite bilder på vagnen, vi var ute och test gick den idag. ;)
*Där ingen kunde se oss.*

image245

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback