Graviditets vecka 18, massor med bilder.


Hej hej.
Idag är jag sjuk, har åkt på någon förkylning. Jätte ont i halsen har jag med. Nu har jag iallafall tagit nya bilder på magen. Låg i sängen i morse och kollade på magen, tycker den såg så konstig ut att jag gick o hämtade kameran.





10.36
Nu ska jag gå och äta en jätte god frukost och dricka varmt te! Mmhh! Bra för halsen.




12.36
Just nu är jag lite sur, jag skulle lägga mig i badet. Och så var det en sak som jag hade glömt, så jag va tvungen o tömma badkaret! Och då så svämmade badrummet över, fick gå med moppen och torka vatten... Så blev det med min mysiga badstund! Måste ränsa avloppet.. Får ta en dusch istället, då svämmar det inte över iallafall.




Här kommer massor med bilde på bebismagen.
Graviditets VECKA 18
Tycker själv att min mage ser ganska knäpp ut, tänk på att jag försöker dra in magen med. Men någonstans under navlen blir inte effekten så stor. haha =D

-> Kommentera gärna! <-


image60


























Wierd?

image61


Framifrån

image62



Kulle.

image63



Mer kulle.

image64


Ser bara knäpp ut

image65



Daim ville vara med.

image67


Gosigt.

image68


Men sen blev han hög av alla blixtrar.
Stackarn!


image66


Här ska spjälsängen stå.
Ser så tomt ut!

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback