Måndag

YEY! 1 vecka kvar till ultraljudet, jag längtar så mycket. Hoppas bara att jag inte blir bakåtflyttad. Då går tiden enu saktare. Imorgon går jag in i vecka 18, tiden går så fort.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, katterna är ute o springer i solen! Dom är så glada. Till och med Daim vågar vara ute. Funderar på att spela lite The Sims 2, det är ju alltid kul.. Måste bara äta lite mat först, är hungrig! Imorgon ska jag klippa mig hos frisörerna på min skola, (tror jag) eller så ska jag gå på drop-in hos någon annan salong. Måste verkligen klippa mig nu, färga mig med! Orkar inte se ut såhär i håret längre. Lite sugen på att göra blonda slingor faktiskt. Älskar att vara ljus i håret till sommaren. Så härligt! Ska ringa till en salong nu faktiskt, o se om det finns någon tid, är verkligen sugen på att klippa mig!! Jag är så glad idag!

Jag ska nog göra om min blogg med, har ju inte riktigt orkat ta tag i det!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas det går bra på ultraljuder :)

2008-02-05 @ 20:02:49
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback