Onsdag.

Idag vaknade jag utan feber, men jag är fortfarande snorig. USCH! Pontus kom hit i morse, mysigt.

Jag har tänkt att dra ner på stan idag, ska köpa lite småsaker. Orkar faktiskt inte sitta hemma idag, måste ut! Ska försöka hitta en vår jacka med, som jag får platts i! Kan ju inte stänga min vinter jacka längre. Helt sjukt! Ska köpa något pojkit idag. Nått extra sött! Eller , jag vet inte. =) Inte slösa för mycke pengar.

Bilder kommer senare.
Nu ska vi sticka.


 15.37

Hoho! Nu har jag kommit hem från stan. Det var super mysigt! Jag har tagit massor kort och ätit Korvstroganoff också! Katterna springer som galningar utanför och försöker jaga fåglarna. Den kissen som lyckas fånga en fågel först ska få 100000 kattgodisar av mig. Det är så underbart väder ute tycker jag. Man blir så pigg och glad av det!

Jag köpte en jätte söt body på stan (stl 56), helt underbar. Var tvungen att ha den. Sedan köpte jag 3 st jätte söta trosor till mig! Extra nöjd med dem. Också köpte jag två pennslar, en mellan tunn och en lite tunnare. Köpte också VIT, SVART, BLÅ, RÖD, GUL  färg! Jätte bra, kan jag göra alla färger som finns bara av att blanda dom! Köpte också 3 st taveldukar 41x33 så dom är ganska stora. Så nu kan jag börja måla mina tavlor som jag ska ha över spjälsängen! Jätte kul! Ska bara välja motiv med.




Här kommer bilderna jag har tagit idag!
Kanske blir fler!

Daim och Målarfärgen och pennslarna.
Kolla in hans öga!

image78



Body stl 56!
Kunde inte låta bli

image79



Taveldukar!

image80


Coola trosor. ;)
Älskar den i mitten!

image81 


Ditte
Vadå lysande blå ögon? haha!

image82


Daim och Tolle
En fågel i trädet såklart!
image83



Tolle
Nu är han påväg upp för att fånga sig en fin fågel.

image86


Tolle
Jag tror jag attakerar Daim istället!

image87


Fin fågel.
Titta vilken bild jag fick till!

image84


Fågel
Denna bilden älskar jag, är så nöjd med den!

image85


Vacker himmel.
Titta man ser månen!

image88


Mitt hår
Tycker om det så mycke att jag ville ta ett kort.

image89



Mage
Vecka 19

image90


image91


image92



Mage uppifrån!
Så ser jag den typ!

image93


Fin bild tycker jag
image94












Kommentarer
Postat av: Nicole

Myssigt :) och jätte fiina bilder :D

2008-02-13 @ 16:21:29
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback