Tisdag

Nu sitter jag i skolan, jag är jätte täppt i nästan. SKIT JOBBIGT! IDAG SKA JAG FÄRGA HÅRET!! YEYY! Längtar så mycke! Jag och Pontus är vänner igen, vi tjatade lite o sen blev det bättre. Hehe. Så nu vet ni det också! =) Jag vet inte hur jag ska göra mitt hår, tror jag ska göra slingor i olika blonda nyanser. Jag är så sugen på att färga håret, det ska bli så kul! Om ni har något tips på hur jag ska göra så skriv en kommentar! Jag ska fräga mig vid 12. =)
<3Älskar min Pontus!



17.34
Hej hej. Nu är jag hemma! FYFAN VA NÖJD JAG ÄR MED HÅRET!! Vi färgade i en ton som var lik min naturliga och sedan gjorde vi ljusa slingor i överhåret. Så otroligt snyggt. Lovar att lägga in bilder så fort jag ärit klart! Lovar att lägga in bilder på mina mamma kläder och bebis magen idag med! Lillen har sparkat jätte mycke hela dagen, helt galen min lilla älskling.=)



19.05
Nu har jag tagit massor med kort. Gud va magen växer! Jag är hungrig igen, ska äta lite till. Haha! Och se på Sex and the city ska jag också göra nu!



Mitt hår! Så fint blev det! =)

image108

image109

image110

image111

image112

image113

image117

image114

image115

image116

image121

image120

image118

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag:)

2008-02-26 @ 09:34:32
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

vilken söt bebismage =)

2008-02-27 @ 09:14:05
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback