Torsdag!

Idag har jag fan inte gjort något vettigt i skolan! Har fan inte gjort något vettigt på hela veckan. Imorgon ska jag till Barnmorskan igen! Hoppas jag inte har gått upp så mycke, blir ju lagom galen då. =D Men det ska bli kul iallfall, hoppas vi ska göra fosterljud igen, det är alltid lika trevligt. Nu ska jag nog se om katterna vill komma in, och sen ska jag.. Jag vet inte, funderar på att installera ett spel som heter Bioshock. Tror jag gör det! hej så länge!



16.30
Nuu har bebis vaknat, sparkar som tusan. Vill han ut redan? =O Hah, nej det tror jag inte! Min dator är helt seg, försöker installera det där spelet, men det blir någon error. Fattar ingenting? Jag är hungrig med men det finns inget att äta. =(

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Om några veckor (typ vecka 30 elr nåt) kommer du få lyssna varje gång du är där :D

Ahaaa, okej men då förstår jag :) Antar att du sett mig prata med Pontus också :)

Mm det är jobbigt att hon är sjuk. Men hon blir nog frisk rätt snart hoppas jag :)

2008-02-28 @ 16:41:32
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback