Måndag

Hej hej.
Just nu så sitter jag i skolan, vi har lunch. Ska bli så skönt o komma hem, idag så blir vardagsrummet färdigt!! Då kan man äntligen kolla på tv nomalt igen.

Skiver mer snart. LEKTION NU! :D

puss


 
16.48
Nu är jag hemma och är skit hungrig! Måste äta snart annars dör jag.
^^ Längtar till fredag, då ska vi lyssna på fosterljud igen. Är lite nervös faktiskt, som vanligt. Men det är nog ingen fara med bebisen. Men lite orolig måste man faktsitk vara.

Så skönt att vardagsrummet snart är klart. Han har bara lite lite kvar. Trodde att det skulle bli klart idag, men han har väl slappat för mycke. haha!

Alla har kollar på min mage idag med , eller jag menar, sirrat på min mage. Lite irriterande men det är skit samma. haha. Är så lätt irrterad nu med, blir sur för allting. Knäppt.
Har ju inte så stor mage, men vissa ser väl bättre än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback