Söndag

Idag är det slappt som fan, har absolut inget att hitta på. Det ska komma ett par och hälsa på Tolle idag, dem är sugna på att köpa honom. Jag hoppas att dom är trevliga, är väldigt rädd om min lilla Tolle. Jag ska ta lite kort på han idag så att man har lite minnen från han.
Kommer verkligen att sakna honom, han är en så snäll och underbar katt. Men Ditte hatar ju honom och henne har jag inte hjärta att sälja.. Stackars Dajm som blir av med sin bästis.
Jag ska säga till dem som ska köpa Tolle att dom kan hämta hem honom om några dagar så vi kan säga hejdå redigt..

Ska gå en lång runda ikväll, det ska bli skönt. Min mp3 är borta så jag ska låna Pontus mobil. =)

Jävla mp3, älskade den. Sitter här o lyssnar på as nice låtar som Ribban laddade ner åt mig.

Snart ska jag käna med, fyfan va gott. Har blivit extra hungrig, redigt hungrig. Kanske är pga graviditeten. Mitt illamående vill inte försivnna heller, och inte tröttheten heller! Börjar bli riktigt trött på detta.

Känns som ofrivilliga ryck i magen, sånna man kanfå typ i ansiktet. När det bara rycker okontrolerat. Så känns det i bebismagen. Det är dock kul. Undra vad det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback