Måndag Vecka 25!

Hej hej.
Idag är det ny vecka igen! Såg på Djävulen bär Prada idag, den var helt OK! Hade tänkt gå en runda snart, har precis tagit lite kort på magen. Tycker att den har krympt utåt men blivit mer uppåt. Haha, jag är knäpp. Känns som att han ligger och skaver mot revbenen med! Jävligt jobbigt. Han sparkade mig nyss hårt som fan på höger revben, jäkla kickboxare. Imorgon blir det stan med Nicole iallafall, slipper man sitta hemma o ha det tråkigt. Ikväll är det sjukhuset och Wallander, det ska jag se!  






Vecka 25.
Titta va magen ser liten ut!
image176

image179

image181


Kommentarer
Postat av: Annica

Sluta svära nu..det ser så omoget ut..snälla..!!

2008-03-24 @ 15:09:38
Postat av: Wictoria

Ääh, tyst med dig. Du svär själv! =)

2008-03-24 @ 15:11:52
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha. Din bebis är som min ungefär. Älskar att sparka och slåss på mammas revben.. Skit jobbigt.. Kram

2008-03-29 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback