Tisdag

Nu har jag vaknat o ätit frukost. Blir kanske stan med Nicole. Fyfan vilken magkatarr jag har, ska försöka få i mig lite gaviskon eller vad det heter. Katterna springer ute i snön, fattar inte att dom tycker om det!



11.09
Just nu sitter jag o busar med bebben, han ligger o spakar, petar lite på honom så sparkar han hårdare tillbaka. Så roligt, hela magen guppar. :) Pontus ska ut i snön o vara med grannarna. Jag ska börja göra mig iordning.



19.19
Nu har jag varit i stan med Nicole i 5 timmar. Haha. Jag är heelt död nu! Men vi hade roligt iallfall :D Självklart skulle idiot Peter ringa o tjabba med Nicole som vanligt. Man blir ju bara så trött på honom. Nu ska jag vila, kolla på sjukhuset och äta mat! Sen ska jag lägga mig i ett varmt bad eller duscha.



Vecka 25

image182

image184

image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback