Sommar! Magen v.34

Sommar, sommar, sooomaaar!

Nu kan man ju faktiskt säga att sommaren är här. Så himla fint väder, hoppas på att det inte blir lika varmt som det var igår! Idag har jag haft sovmorron, känner inte att det är någon mening att gå på Matte lektionen. Men iallfall, jag har tagit lite kort på magen som jag ska lägga upp. Är lite dålig på det. Men den växer så sakta just nu tycker jag. Ska testa o se vad jag har för sf-mått som jag alltid brukar göra, se om man prickar in någolunda som barnmorskan: =D Men fan om jag inte hade haft så stora tuttar då hade magen sett helt monster-stor ut. Nu ser den ändå rätt normal ut eftersom tuttarna väger upp de hela. haha ^^ Nu ska jag hålla tyst och äta frukost!



10.38
Nu ska jag snart till skolan! Bebis är galen i mage, har hicka och sparkar som tusan! Förstår inte redigt vad han håller på med ibland. ^^



V.34
Växer lite segt?

v34

Kolla bristningarna

v34 bristningar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit! Har du inte smörjt??

2008-05-30 @ 12:00:56
Postat av: Wictoria

Lilla du. :P Det hjälper inte hur mycke man än smörjer. Brisningarna kommer från hormonerna i kroppen, när det töjs ut.

2008-05-30 @ 12:13:30
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback