Söndag!

Idag var jag, Pontus och Strellan nere vid strandbjörket. Pontus åkte i rampen och vi bara satt på en filt o åt godis och annat gott! På onsdag åker mamma till Vietnamn, eller hur det stavas.. Då ska Pontus bo med mig tills hon kommer hem. =) Nu ikväll ska jag bara ta en dusch och sen kolla lite på Zoro.

Bebis har haft jätte mycke hicka idag, helt sjukt! Man kan se på hela magen när det hickar. =D Kan inte fatta att det bara är 10 veckor kvar nu! Fast tiden går sakta just nu... =/ En dag känns som en vecka nästan..






20.35
Nu sitter jag här o pratar lite med Strellan innan jag ska in i duschen.
Haha, vi garvade gott idag!  Hahah!


Strällzan. säger:

det kvittar

Strällzan. säger:

allting kvittar

Strällzan. säger:

/cutwrists

Wictoria Pontus - säger:

Hahhaha

Strällzan. säger:

jag var seriöst Wictoria

Strällzan. säger:

tack för att du förstår

Wictoria Pontus - säger:

Hahhahahah!

Strällzan. säger:

lol

Strällzan. säger:

..

Strällzan. säger:

lägg av

Strällzan. säger:

jag är seriös..

Wictoria Pontus - säger:

HAHA JAG DÖR

Strällzan. säger:

jag med

Strällzan. säger:

AHAHAHHAHAHAH

Strällzan. säger:

fattar du

Wictoria Pontus - säger:

HAHAHAHAH!



Nu ska jag duscha. Älskar min lilla Strellan, goa gris.

image258


Älskar pontus med såklart image259



Pontus + strellan =

image260


Kommentarer
Postat av: Cecci

oj vad mysigt att se på magen när den hickar! :)
låter som en härlig dag!

2008-05-04 @ 20:30:25
URL: http://vitalillja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback