Hej hej

Idag så har vi inte gjort så mkt. Städat och plockat!
Och socialen betalar INTE min lägenhet. Det är de vi som gör! Det ända jag fått hjälp med, det är 3000 kr så att jag kunde köpa lite grejer som fattades. Så de så! :)

Nu ser det iallfall bra ut i lägenheten, jätte fint är det!

Tack för alla snälla kommentarer jag fått. Dom som säger elaka/felaktiga saker, tänker jag inte svara men jag lägger upp det iallafall. Ni får väl helt enkelt skapa era egna uppfattningar.

Nicole ska iallafall passa sig för att snacka skit om mig, för jag kan vara elak om jag sätter den sidan till. Det ska du ha klart för dig, och det vet du väl själv!

Men jag orkar inte med att tjabba mer, lägger det på hyllan nu!

Och ni som har kommenterat om att jag skriver för lite, och inte vågar skriva mer i bloggen för jag är rädd. Det är såhär, att jag har en son att ta hand om, jag har inte tid att sitta vid datorn hela dagarna. Vi har inte ens något internet än. Städa, laga mat, diska, tvätta, det tar tid. Men ni som läser Nicoles blogg är ju vana vid att hon uppdaterar varannan sekund, eftersom hon inte gör någon av de sakerna. :D

Just nu sitter jag hos Linda, fick låna datorn en snabbis! Så nu ska jag vara social!

Ha det så bra!

p.s ni behöver inte lägga mer kommentarer om bråket, kommer inte svara eller lägga upp dom på bloggen.


Och, juste!
Hej Anna. Hoppas att du mår bra! Hoppas att allt är bra med magen. Och hoppas att den lill* tittar ut snart!
, Alma eller Alfons! Fast det vet vi ju alla att det blir en alma! :) Ha det så bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback