:)

Hej hej.
Idag har jag lugnat ner mig!
Var bara tvungen att skriva av mig.. :)
Idag ska vi ner på stan en snabbis och sen ska vi hem igen.
Pontus kom hem nyss och var jätte sjuk, stackarn.

Jag hoppas att han blir bra till imorgon för då är första student festen, maskerad! :) Jag skulle ju klä ut honom o allting.

Idag har vi fått paket från GOboken. Jätte fina saker. Sebastian ligger o leker med sin prasselbok! :)

Nu ska vi göra oss klara!



19.10
Hej hej!
Imon blir det att åka in igen, måste köpa något att ha på mig på dopet och ett badn till sebastians klänning. :) Sen måste han ha ett par strunpbyxor också. Lagom sött. ;) Träffade Agnetha nere på stan också!  Nu har sebastian börjat använda nummer 4:a i blöjor. Herregud vad stor han är, han sket igenom hela blöjan nere på stan och kläderna + overallen. :D Så vi fick gå in på ungmot. och byta. haha. Söta lilla barn! :)

Imorgon ska vi träffa prästen också, då smäller de kan jag lova. ;)



22.52
Halloj, nu har jag uppdaterat min förlossnings berättelse lite. :)

Börjar bli lite trött, men inte läggdax än :) Imorgon måste jag upp tidigt..
Vet inte redigt vad jag ska hitta på, är så utråkad. alla är döa på msn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback