ny vecka!

Ny vecka och nya bekymmer. :) Mycke o fixa de närmaste veckorna, men det ska bli roligt!
Jag och Pontus pratar bara om lägenheten o allt omrking den. :)

Just nu är det lite strul i kompis kretsen, men det kanske löser sig!
Vissa saker är ju faktiskt bara självklara, men inte för alla. Konstigt nog!
Jaja, nog om det, det blir väl mer skrivet om det när allt löst sig? eller?


:P Jag är inte ett dugg trött heller, för jag är så arg!




10.23
Idag är jag inte arg längre! :)
Idag ska jag följa med grannen till min gammla skola, han går där!:) Det ska bli lite kul!
JAG LÄNGTAR till den nya lägenheten. :) Nu ska jag ringa o försöka få tag på dopklänningen!



Linda: Oh, va roligt! :) Ja, det är ju kul att det är fler barnfamiljer!

Anonym: Med hyran osv är det inga problem. Vi har kollat upp innan vi tackade ja. :) Vi delar ju på allt så då blir det inte alls så farligt. Inräknat alla räkningar osv så ligger det väl på 3000 kr var, avrundat uppåt. Min inkomst totalt är 8000 kr. Sen är ju Pontus föräldrar betalnings skyldiga för honom.



18.47
Hej hej! Nu har vi precis ätit! Gott gott, mamma jobbar över ikväll så jag lagade maten. Var en liten stund med Nicole i eftermidag. Skojjigt. :)

Jag har fixat massor med saker idag, hemförsäkringar o pratat med jsfastigheter och lite! :)

Nu så ska jag fixa lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar bara hur ni ha råd med lägenhet? Hyra, el, tv-licens, försäkringar, mat, oväntade utgifter, mm...

2008-10-13 @ 13:38:23
Postat av: Annie

Hejsan

Tkr verkligen din blogg är din..undra bara hur man gör om man vill ha egen bakgrund?? som du har.

Kram Annie

2008-10-13 @ 16:23:30
Postat av: Anonym

Din inkomst? Har du inte bara föräldrapenning? Och om inte jag är ute och cyklar så får du väl bara lägsta nivå-dagar dvs 180 kr per dag, och sen skatt på det. Det är ju typ 4000 i månaden...barnbidraget är ju inte på så mycket. Räknar du bostadsbidrag som en inkomst? Och Pontus föräldrar är kanske betalningskyldiga till honom, men inte mer än vad barnbidraget/studiebidraget ligger på... Detta är ingen kritik, jag ifrågasätter inte er som föräldrar eller något sådant. Det är bara det att det kostar mer än vad man tror med eget boende och barn.

2008-10-14 @ 09:58:09
Postat av: Anonym

Vaddå betalningsskyldiga?Pontus är väl 18 år!!Då får han väl klara sig

2008-10-14 @ 16:12:05
Postat av: S

Har de skyldighet att betala för honom när han inte bor hemma? Skulle inte tro det.

2008-10-14 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback