Konstiga drömmar

Hej hej. IDag har vi varit på bvc och haft besök av Sebastians Farmor Britt! :) Vi fick lite blöjor, väldigt snällt.
Han väger nu 5730g och är 60 cm lång! Min stoora kille.

Jag har drömt extremt konstiga drömmar om mitt ex inatt! :S Heelt sjuka, man blir ju nästan rädd.
Fler än jag som brukar ha sjuka drömmar om sina ex?;)




21.00
Ååh,, tolle följde efter mig hela vägen till BVC idag, och han har inte kommit hem än! Jäkla kisse. :) Undra när han kommer komma hem?

Sebastian har varit jätte trött idag, sovit jätte mycket. Hoppas han sover inatt:P





Nicole.
Du är för underbar du, aj love ju. För du och jag, vi är ett bra lag!
När vi hänger och svänger, då står folk o blänger.
På vilka då kan man ju undra? För vi är ju helt normala och lika röda som kossan från arla! 
...eller... jag tror jag ljög, ungefär som strellan när han säger att han inte är bög!
Vi vet ju alla att det är sant, men han är ju så nonschalant.
Men iallfall åter till detta! För tillsammans är vi en cloetta, kola o chokla. Fyfan va vi är bra.
Och Johnny Depp, han är lika het som en muffins smet.
Där tog det stop, men som ett HOPP kom det ett nytt rimm.
På fredagar går Nicole på Babysimm. Och varje gång Nicole släpper gaser när hon simmar,
då druknar alla andra på grund av att dom svimmar.
Så nu får Nicole gå till pär i hagen för att få hjälp med lilla magen.
Men det  var inte detta jag skulle berätta!
Jag ville bara säga hur mycket Nicole betyder för mig, du är en jädrans härlig tjej!
Även om du är lite knas är det är helt okej, för jag älskar ju dej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback