Mening..

Hej hej.
Igår hade vi så sjukt roligt..
När barnen lagt sig så körde vi lite snurra flaska..
Och sen så var vi ute en stund och då råkade vi väcka en granne, som vi för övrligt kallar sur kuks gubben.. :D
Han var tvungen o gå upp för o kolla vad vi gjorde för liv, och då slog han dit så in i helvete, efter en stund kom en ambulans.. Jag har ALDRIG skrattat så mycket! :D

Nu ska vi snart till stan


14.20
Hej hej!
Nu ska vi snart ner o fika på stan. ;)
Jag måste köpa strumpor och pyamas till lill killen.
Han har växt ur allting!



19.34
Hej hej! Nu är vi hemma från stan!
Jag har precis lagt in lite bilder,
snart kommer fler på vad jag köpt idag;)
Sabina ska sova här inatt igen, vi har de sååå trevligt o roligt!



21.11
Hej hej. Nu sitter jag och äter lite kornflakes. :)
Sebastian ligger och sover.
Imorgon är det BVC, och Imorgon ska Zabine sättas igång! :) http://zabinewesterlund.blogg.se/








Hemma hos kim!=)
Kim och Sebastian


Petter, Kims Kille


Kim och Petter.
Fråga mig inte vad dom gör. ;)


Isa


Matts isa Pättär.



Strelitz och Sebastian



Far och son <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla omogen att skratta när någon slår sig, spelar inte någon roll om det är en "sur gubbe". tänk om det hade varit din pappa eller ditt barn som hade slagit sig och någon annan hade skrattat.



Det är typ som att ditt barn bryter benen när jag ser på, skulle jag skratta då?



Eller om någon äldre trillar på stan och slår sig. inte fan ställer man sig och skrattar om man har lite vett innanför pannbenet.



Väx upp!!!



säger inte att du är en dålig ung mamma för det tycker jag inte, detta är bara mina åsikter.

2008-09-29 @ 20:55:58
Postat av: Wictoria - Sebastians mamma!

Javisst, alla får ha sina egna åsiker.

Men det är ingen mening för dig o säga dom till mig, för jag bryr mig inte om dom.

2008-09-29 @ 21:11:58
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sitter folket och röker i samma rum som Sebastian är i?

2008-09-29 @ 21:57:51
Postat av: Anonym

Håller med...så omoget att säga så.du verkar ju inte vara så smart...omoget väx upp

2008-09-30 @ 17:03:05
Postat av: Linn

Men blogga lite mer,kvinna!

Annars har mitt liv ingen mening :(

2008-10-01 @ 14:10:11
Postat av: Wictoria - Sebastians mamma!

Nepp, han var inte där när någon rökte. Han var inne i huset hela kvällen, vi var i uterummet. Han fick sitta i kims o deras knä ett tag innan de börjades röka och sen var han bara inne hos ''barnvakt'' i de tillhörande huset..

2008-10-01 @ 16:32:02
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback