Torsdag

Heej!
Kom nyss hem, har varit med britt och kollat på församligshemmet i kyrkan! Det ska vi nog få platts i. :) Vi blir 45 st om alla kommer.

Nu så har jag iallfall duschat lite också, måste städa idag! På något vis blir det alltid så stökigt. :/



 13.18
HOHO.
Jag är såå hungrig, men sebastian är så sur. Får ej tid till att äta. :P
nu bara ligger han här och gnällar lite, ska se om han vill äta.



14.10
Nu har han äntligen somnat! :) Så nu ska jag käka lite och sen fixa håret. Funderar på om man skulle gå på bio idag? Pontus har sån rabatt sak. :) Mamma kunde gärna passa Sebastian. Får se hur det blir. Känns kansek lite för tidigt att lämna bort honom. Jaha, vet inte ritkigt vad jag ska skriva. :)



18.10
Nu har jag ätit! :) Jag och Pontus kom på att vi har glömt bort våran 2 års dag! Helt otroligt. Hur kunde vi glömma det?? 28 Augusti! Vi ska fira det med att gå på bio och äta go mat. :)

Frågade strellan om han ville med ut på en promenad, men han hade en kompis där! Så jag får gå själv. :) Måste ju röra på mig om jag vill gå ner!






HAHA, ... vissa är stördare än andra..

Förlåt, men jag var bara tvungen! =(


















♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥


När jag ser denna så tänker jag på dig! <3

Robin StrÄllan Strelitz






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback