fredag

Halloj
Jag har inte haft tillgång till dator nu ett tag. : )
Igår var jag med Sabina på förmidagen, inne i stan.
Sen var jag med Kim och Petter på stan.
Kollade runt lite och sådär.

På kvällen sen var vi lite hemma hos Kim, Isa kom och dom lagade mat och lite sådär.
Sedan följde dom mig hem, har sovit hemma hos mamma inatt.

Idag var det planerat att Sabina och jag skulle gå på stan. Men det blev inte så,
pengarna har ju inte kommit idag. Så det blir på Måndag istället.
Nu går jag och funderar på var jag har lagt min plattång. Hum!

Jaha, vad ska man göra denna månaden då?.
Vi ska ut på Oléo någn helg iallafall. :)
Och sen ska vi åka och bada!

Oj vilken tid det tog o få klart detta inlägget. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback