Jag är så skillad.:)

Fixat till min dator lite nu, så nu kommer jag in på msn och kan skriva blogg!! :D

Idag var det ju meningen att jag skulle åkt ner på stan och sen åkt till mamma, men det blir ju inte så.
Sebastian är sjuk! Hoppas att han är frisk imorgon, då är det ju Almas dop.
Mamma kommer iallfall hit och hämtar oss och skjussar oss till dopet,
blir han dålig så är det ju bara o åka till mamma igen. Typiskt att han ska bli sjuk.
Jag har iallfall köpt dopresent , och present till Thilian.

Idag ska vi iallfall gå och handla, det måste vi. Även om han är lite sjuk.
Men han är jätte pigg, han springe i sin gåstol som en dåre. :) Men ibland blir han lite ledsen, då skriker han ''Mamma''
Han är så söt.. mmmmamma säger han :) Mmmamma!





Sköön låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback