Nu ska vi snart till vislanda

Nu ska vi snart hem, men först ska vi handla på Citygross.
Sen ska vi hem och fixa lite. :) Sen ska jag göra smörgåstårta tror jag, och vi ska kolla på melodifestivalen.
Jag skiter i o kolla på alla dom småfinalerna, kollar på det riktiga istället i slutet. :)

Sebastian ligger och sover nu iallafall.
Jag håller på o Lvla upp min durid till 80 nu. Måste fan få upp den,vill ju raida. :D

Nu ska jag bara vänta på att Sebastian ska vakna!


Någon som har ett begagnat fleece set? :) I ljusblå?
Vill verkligen ha det till Sebastian, men dom säljer ju inget i ljusblå någon stans!
Eller är det någon som sett något någonstans? :)
Jag ska iallfall kolla en Snabbis på citygross och Maxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback