Godmorgon

Godmorgon. Idag sov Sebastian till 9. Ovanligt! Men skönt. :)
Idag ska vi åka till MORMOR! Så skönt att vara där lite. :)

Igår när jag stod i vardagsrummet och fixade lite så fick Sebastian för sig att han skulle släppa taget om tv-bordet och gå iväg! Jag blev helt chockad. Men jag tänkte att han får klara sig själv. Han gick, till mig, sen vände han, gick till våran blåa stol och tog tag i den. Helt själv. Alltså, jag är helt chockerad över att han har fått för sig att han ska gå.. Mitt lilla barn. <3



12.40
Heej.
Ojoj, Sebbe är galen. Nu går han överallt. Vilken unge. Jag är helt förbluffad. :D
Han släpper taget, och gåår. Sen sätter han sig eller lägger sig på mage.. unge <3
Älskar dig min lilla sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback