Vilken dag

Jaha, idag är Pontus på liseberg. Så fusktigt.
Och jag får vara eensaam.

Jag har bakat lite chokladbollar,
och vi ska snart gå ner på dalbo och köpa alvedon till Sebastian.
Vill igentligen inte ta ut honom, men jag har lixom inget val.
Han har bara en alvedon kvar.

Lilla Sebastian har feber, 39,5. :(
Och han blöder jätte mycket från den ena tanden däruppe, som inte kommit redigt än.
Och på köpet så har han fått en fläskläpp när han kröp. Så han har blödigt flitigt idag. :(
Inte roligt, Nu har han sovit en bra stund. Så han är pigg och glad nu.:)
Jag har även upptäckt en blåsa/finne liknande sak på hans hand. :S Röd och ganska stor.
Vad tusan är det??

Jaha, nu upptäckte jag 2 till på armen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vattenkoppar kanske

2009-05-08 @ 13:13:13
Postat av: Tina

Är det som en finne eller är det vätska i? För är det vätska som ser ut som vatten kan det va att han är på väg att få vattenkoppor!



Kramar

2009-05-08 @ 13:29:28
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: maya

kan det vara svinkoppor tro?

2009-05-08 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback