Helgen..

Helgen var super. :)
I fredags, senare på kvällen, så kom Sabina och Elvira.
Barnen lekte o härjade hela lördagen.
Och vi bara snackade och hade det trevligt.
Sen på kvällen kom Sabinas pappa och hämtade Elvira,
och vi gjorde oss iordning för o partaja.
Mamma hade Sebb såklart. :) Suuper kul hade vi iallafalll!

Sen på söndagen sov vi ett bra tag.. iallfall Sabina. :D
Sen tog vi det bara luungt.
Jag satt o kollade på film senare på kvällen..


Idag har jag varit en sväng i skolan. Jag letar ju praktikplats, det går INTE så  bra.
Det är allt jag gör om dagarna medans  Sebb är på dagis.

Jag har köpt nya skor idag med. Ska försöka orka lägga upp bild på dom sen.
Ska lägga upp bilder på Ladys kissemisse mage sen.
Bara 2 veckor kvar tills kattungrna kommer nu. :)
..........Men jag måste verkligen vila mig en liten stund först.....
Hämtade Sebastian från dagis vid 12, han somnade för ett tag sedan.

Nu blir det en cigg och sen blir det SOVA (Sova sova sova sova sova) en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback