SEG

Seg..

Godmorgon,godmidag eller nått.
Usch vad jag är trött o seg idag..
Sebastian är så otroligt grinig, vet inte vad det är med honom.
Han gör bara aaallt han inte får och beter sig illa.
Han vill inte äta, han tar skålar,talrikar,skedar och mackor o bara KASTAR ner på golvet.
Då får han ingen mat heller om han beter sig så.

Jag är så trött på boplats också. jag söker lägenhet heela tiden. Har sökt nu i 6 månader.
Men inte får jag någon lägenhet.. Jag har iofs bara 407 poäng. Men jag söker ju inte lägenhet på dom fina ställerna där man behöver 1500 poäng för en lägenhet.. Jag söker ju där det inte är så hög.. Visst,, jag trivs här, men jag vill ju inte bo här för rästen av mitt liv.. Suck... Allmänt jobbig dag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback