HEJ ALLA GLADA!!

Hallåj. :)
Nu har jag precis varit o lämnat Sebb på dagis.
Han blev glad när vi kom dit, Hej hej hej hej sprang han runt o sa till alla barnen.
Men han blev ledsen sen när jag skulle gå. Men han lugnar ju sig fort. :)
Är nervös så in i helvete för klippningen, jag älskar mitt hår. :(
Dom ska få en sån smocka om jag inte blir nöjd. hehe.

Ska köpa lite smink till mig idag, och en bra inpackning till håret.
Är så trött på mina ögonskuggor, bara samma hela tiden..

Funderar på om jag ska göra mig mörkare eller ljusare i håret...
AJA, håll tummarna att mitt hår blir bra. SNÄLLA!


 

Bjuuuder på lite bilder. :P
Sebbe blev riven av katten idag, men han slog henne..
Då får han skylla sig själv. Vet inte hur han ser ut på detta kortet. :P




















Blev väldigt nöjd med mitt skolfoto detta året!! :)







PUSS PÅ ER NU SKA JAG NER PÅ STAN O SHOPPA LOSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback