Gomorrr'n!

Jag har varit vaken Sedan sju, Sebbe vaknade vid 8.
Jag hade myror i hela kroppen. Blev irriterad av o försöka somna om..
Har vaknat fleera gånger inatt..

Men jag gick upp o käkade frukost och diskade.
Nu har jag börjat städa lite, orkade inte dammsuga igår.
Så jag gör de lite snabbt idag. Det är inte alls skitit här.
Städar av toan lite också. Sen räcker de.

Har druckit som en idiot hela natten med.
Går inte o släcka törsten!
Dricker så jag får ont i huvudet känns de som..
Och kissar och kissar.
Men bebisen har väl fått för sig att jag ska dricka ihjäl mig nu också..

Idag ska vi hem till mammaa.
Sebbe tjatar om att ''Tleffa mormor, NU, fattaa'' Haha..
Låter så sött. ''Snällaa mamma, tleffa mormor, fattaa.''
Men nu tittar han på Bumbibjörnarna och skriker på mig om att sänka musiken.
Men de e ju så tråkigt o städa utan musik!! :D

Och nu snöar det igen, men det är ju såå härligt. :) Det kan inte bli för mycket snö.
Förstår att alla som har bil stör sig som fan.
Men vi som tar buss/går lider inte ett smack av de.
Visst, vagnen går ju inte riktigt o ta sig fram med.
Men det är ju därför man använder PULKAN när de e snöö!
Jag har bara vagnen när jag ska handla.

Jag längtar tills jag kan köpa Syskonvagnen.
Måste ha en kudde till liggdelen.. Någon som vill låna ut?.. :)
Jag tänker köpa en Babytravel, får se vilken årsmodell det blir.
Beror på vad som finns ute när jag ska köpa.

Ska kontakta Sarah också, så jag kan få köpa babygymet,babysittern o skötbordet.
Börjar bli lite drygt utan skötbord.
Sebastian har slutat bajsa på pottan, han är typ rädd för sitt bajs.. :(
Så han får ju ha blöja på sig när han ska bajsa, och har han inte bajsat på morgonen så får han ju ha blöja på sig hela dagen. Fast jag försöker att han ska kissa på pottan iallafall. Det är inte lätt dedär. Men det får tar den tid de tar. Har han blöja så är de ju såklart bekvämt att kissa i den också.. :P Men det går inte åt många blöjor om dagnara. 3-4 st max. Så det är ändå rätt ekonomiskt. :P

Jag är så extreemt shopping sugen!
Har verkligen inte ''shoppat'' på länge.
Jag har ju sparat o sparat istället!



10.06
Herregud vad leksaker det kan finnas under en soffa.... :)





Kommentarer
Postat av: helena

Hej hej!!



tänkte lite på graviditetsdiabetes iom att du dricker så mycket.



http://se.babycenter.com/pregnancy/complications/diabetes/



Här kan du läsa lite om symtom



Kram helena

2010-12-04 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback