Lördagsmys

Sebastian somnade vid 19.00.
Han har haft så fullt upp idag så han har inte sovit någon middag. :)

Jag har sååå ont.. Extrem foglossning, eller nerv i klämm.. Eller vad fan de är.
Kan inte gå knappt... Vafan. Ja, får se på måndag om det är bebisen som har fixerat sig.
Men denna smärtan gör att jag spänner mig och får onda sammandragningar/förvärkar.
Bebisen ligger ju med huvudet neråt, och har gjort det sedan igår.
Han har ju alltid rullat runt hit o dit innan.
Kanske är lite konstigt om Bebisen REDAN har fixerat sig.. Men ja. jag ska googla lite.. :P
Han sparkar iallfall med sina små men starka fötter. :)

Jag längtar så mycket efter min lilla bebis, hoppas jag får en snäll bebis som gillar o sova. höhö

Sitter och kollar på Narnia med mamma, Sen ska vi se på göta kanal med..

Kommentarer
Postat av: freja

Tror du att pappan till bebisen i magen kommer vilja ha kontakt med er i framtiden???jag menar...vem vill inte ha kontakt med sitt barn???kan man må bra om man vet att man har ett barn man inte bryr sig om,han måste ju tänka på det här hela tiden eller vad tror du?!hade man ju själv gjort om man varit han:)hans föräldrar tex..vet dom om att dom ska bli farmor/farfar,hans vänner,vad tycker dom???Man kan ju inte bara strunta i ett barn,det är ju inte barnets fel,jag fattar inte hur killar som han tänker???sen så vill jag oxå säga att jag tycker du e en super morsa:)

2010-12-19 @ 01:54:10
Postat av: Anonym

ida fixerade sig i vecka 26

2010-12-21 @ 18:12:43
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback