Nyårs Handla

Sebastian springer runt o tjatar '' Åka till affären o Handla!''
Han e så söt. :) Ska in i badet och rensa Sebastians näsa och hosta.
Han ska få bada riktigt varmt. Ska akta öronen.
Ska blåsa han med hårtorken innan vi åker till affären. :P

Jag har jätte mycket sammandragningar och mensvärk idag..
Känns som att Bebisen borrar ner huvudet mellan bena på mig.
Men hellre de än att han har huvudet uppåt..
Igår låg han med huvudet upp och jag var nära att spy exakt hela dagen.

Försöker få tag på sara så vi kan köpa babygymet o det idag. :D

Nu ska jag hoppa ner i badet med Sebbe!


Kommentarer
Postat av: hannis

Huh, låter obehagligt att "borra ner huvudet" :)

2010-12-30 @ 12:50:11
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback