Onsdag idag,ag,ag..

Haaaaj.
Idag har jag vart i skolan för första gången på länge!
Kände mig ju bra igår, och har mått bra hela dagen, fram till typ 14.00.
Men jag är glad att jag iallfall mått bra hela förmiddagen.
Men de blir ingen mer mat för mig idag, blä..

Sebastian hade ätit dåligt på dagis, så när vi kom hem vid 12.30 skrek han efter mat.
Så då var de bara o slänga ihop nått.
Håller på o lagar mat nu igen, till honom.
Jag är också hungrig men jag vågar inte äta.

Vi ska bara ta de lugnt hela kvällen.
Sebastian har inte sovit middag idag heller...
Så han e inte så jäkla rolig o ha o göra med ..
Imorgon måste han fan sova middag. ^^



Kommentarer
Postat av: bella

Hur överlever du ditt illamånde?

Jag är i vecka 9 och mått dåligt sen vecka 6 och jag vet snart inte hur jag ska handskas med illamåndet längre. jag spyr vareviga dag och mår inte alls bra! har testat lergigan comp som bm skrev ut funkar ju inte fan heller.

HUR står du ut? :O

2010-12-16 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback