Tisdag!

Hej hej.
Veckorna går så fort, hinner knappt med.
Har fullt upp med ingenting. ^^
Har träffat Katta väldigt mycket, nästan varje dag.
I onsdags var vi o piercade tungan, gjorde inte ett dugg ont.
Nicole gjorde ett tredje hål, hon är helt galen. ^^
Svullnaden har gått ner nu iallfall, och man kan äta normalt.

I skolan är det en hel del saker som jag måste göra, måste bara orka.
Sebastian är så snäll o duktig, nästan aldrig sur eller arg.
Fast han kan vara lite jobbig o söva.
Och nu de senaste dagarna har han haft en hemsk hosta.
Så jag har fått sitta uppe om nätterna, så man är lagom slut i huvudet nu.
Men han är pigg som vanligt!

Den 27de ska vi till parken, då äre The playtones. :D
Jaha, nu ska väl jag städa och duscha, sen ska jag laga lite mat.


Dagen efter jag hade tagit den.
Svulleen






Kommentarer
Postat av: saga

ojj vad långt in den sitter ;O

2010-02-11 @ 07:53:18
Postat av: Wictoria - Sebastians mammas

Såg bara ut som det då. :) När den var som mest svullen.

2010-02-11 @ 19:14:00
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Zabine

Snygging! Fan va jag klagade och gnällde när jag tog mig, Iofs va jag runt 13 så de kanske inte va så konstigt! allt bra med er? Längesen nu, PÖSSPÅER!

2010-03-09 @ 09:11:59
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback