Hos mamma

HEJ HEJ
Nu har vi varit hos mamma i flera dagar.
Nu har vi ätit frukost och sen ska vi ut i garaget o leta efter korgen till min vagn.
Jag ska sälja den nu, måste ha lite pengar och sen ska jag lägga undan resten till en Syskonvagn.
Någon som vill byta sin syskonvagn(i samma skick som min isf) mot min brio happy liggdel och sittdel? ^^ Sittdelen är använd fåtal gånger och liggdelen är använd i 8 månader.

Jaa, vad händer mer då.. Hum. Inte mycket de rullar på som vanligt.
17/8 ska jag till barnmorskan andra gången. Lite samtal och sådant, har redan dåligt järnvärde så jag måste börja med järntabletter. Typiskt.

Sebastian pratar så mycket hela tiden, det är så kul.  Nu springer han runt med ett leksaksgrytlock , han kom på att om man blåser i den, så blir de en visselpipa.. Aj mina öron. :P
Sebastians pappa är dock helt störd och får inte träffa Sebastian för tillfället, han ljuger och bär sig illa åt. Han kommer o går som han vill. Riktigt omogen, och jag har sagt att dom inte får träffas förren han tänker skärpa till sig och sköter allt ordänkligt. Det går inte o bara komma o gå som man själv vill. Men Farmor och Farfar har honom fortfarande varannan  helg men då får Pontus hålla sig borta. Men det lär inte bli några problem 1/4 gånger har han dykit upp när sebastian har vart där. Det är mindre än en gång i månaden. Han planerar in saker när han vet att det är hans helg. Idiot , fattar inte att jag har älskat honom en gång i livet.


v 10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback