Ang..

Jag är så trött på att folk hela tiden påstår att jag är avundsjuk på Nicole. Först var jag avundsjuk på Nicole för att hon hade en pojkvän som är karkare. Och att jag är avudsjuk på hennes liv och nu att hon är bättre mamma än jag?

Vad är ni för lustiga människor som skriver sånna kommentarer?
Tror ni helt allvarligt att jag är avundsjuk på att någon är tillsammasn med en omogen knarkare? Och sedan blir dumpad? Är det något att vara avudsjuk på? Tycker ni verkligen det?
Och varför skulle jag vara avudsjuk på hennes liv. Hon går första året på gymnasiet. Aldrig att jag hade gått tillbaka till den perioden. Jag har redan tagit studenten. Varför skulle jag vara avudsjuk på de?
Och tror ni helt allvarligt att jag sitter här hemma och är avundsjuk på hur Nicole är som mamma ? Eller att jag kanske är avudsjuk på att hon har Thilian som son, och att jag hellre vill ha Thilian än Sebastian som son? Nu får ni ge er.. Hör ni inte hur sjukt de låter.

Jag säger inte att jag har ett perfekt liv, men jag har alla förutsättningar att få det.
Jag är lycklig där jag står, jag har min son och en till son påväg. Jag skulle inte kunna vara lyckligare.
Matten går jätte bra och allt annat med.
Varför skulle jag vilja vara Nicole?
Jag säger inte heller att jag inte vill vara nicole för att jag tycker att hon har ett dåligt liv eller något.
Jag är bara nöjd med mig själv, och vill inte vara någon annan!
Hade jag velat de hade jag sagt det.
Om jag är avudsjuk på någon så erkänner jag det.
Eller om jag tycker att någon är bra, då säger jag det till dom.
Som Katarina, där har vi en BRA mamma! En riktigt bra mamma. Hon är en bra förebild.
Hade jag tyckt det om Nicole - så tro mig, då hade jag sagt det. Jag tror absolut inte att Thilian har det dåligt. Absolut inte, men jag tycker att Nicole har brister som hon inte vill inse själv. Jag har heller aldrig någosnin sagt att nicole är en dålig mamma, för det tycker jag inte heller. Men som sagt, hon har brister,(precis som alla andra) men hon är för trögtänkt för att inse de.

Nu Lämar jag detta ämne.
Jag är inte avundsjuk på nicole.  Tänker inte svara på en till kommentar om detta. Detta får vara nog med svar på era idiotiska kommentarer.
Tack o hej.




Anonym om Ang..:
Micro-lasagne är ingen bra mat för en 3-åring.

Jag tror att du är avundsjuk på Nicole. Det är för att hon och Thilian har ett så händelserikt liv. Du var avundsjuk när hon träffade Jesper, och nu är du lycklig över att det tagit slut. Du är avundsjuk för att du inte är tillsammans med någon. Det är kanske inte så attraktivt med en ensamstående 2-barnsmamma som går på soc? Och dessutom vid 21 årsålder har två barn med två olika pappor?

Du har dina brister du med. Din 3-åring åker vagn, och det gör inte Thilian alls ofta. Han går och verkar vara mer framåt i utvecklingen än Sebbe. Mer så att han tar för sig liksom.

Och angående maten, så är det väl inte så nyttigt med kakor till sebastian heller.?

Svar:

Stå för vem du är om du lägger sånnahär idiotiska kommentarer.
Eller är du för jävla feg för stå för vem du är?


Att du tror de, visar bara på att du inte känner mig överhuvudtaget.

Min son är inte snart 3 år, min son är 2 år och 4 månader.
Klart att han sitter i vagn, vi åker buss och går eftersom jag inte har någon bil. Tror du jag låter min son springa runt i trafiken mitt i växjö? När vi är i stan så vill han sova middag.
Du har inga barn va?

Sebastian gick 9 månader innan thilian och pratar mycket bättre än honom, och började prata mycke tidigare än thilian. Och Sebbe är 4 månader yngre än honom. Så mindre utvecklad skulle jag verkligen inte kalla sebastian. Han har utväcklat både tal före thilian och kunde gå och springa, hoppa allting före thilian. ,Du har aldrig träffat min son och umgåtts med honom. Så du vet ju tydligen ingenting.






Nicole Vårat liv i bokstäver :
allt handlar inte om utveckligen, alla tar den i sin takt, barnen är inte sämmre barn för att dom har två olika uvecklingar.

allt handlar om hur barnet är som person. thilian är förebild på dagis och är väldigt smart unge. säger inte bara dom utan även en pedagod som var på dagis.
sebbe kanske kan prata mer än thilian, men thilian lägger inte talet först på sin lista, han kan prata och han kan ha konversationer, men som sagt han proitera annat.
sebbe prioiterade talet och gåendet först, thilian tog/tar dom inte dom saker först.

allt är från unge till unge..



Svar: Jag har aldrig sagt att det är något barn här som är bättre än någon annan. Det är ''anonym'' som påstår det.

Alla tycker att sitt egna barn är den, finaste, bästa och smartaste osv.
Det är naturiligt.

Sebastian är väldigt kreaktiv, han älskar att sjunga och han älskar att dansa och utrycka sig med kroppspråk likväl som han utrycker sig med talet. Han är smart och snabbtänkt. Han lär sig nya saker väldigt fort. Nya ord och sånger, namn osv. Så säger dom om honom på dagis. Och att han är lättsam och snäll mot andra barn, förstår andra barn väldigt bra, när dom blir arga eller säger ifrån. 

Alla barn är olika, inget barn är bättre än någon annan. JAG har aldrig sagt något annat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Micro-lasagne är ingen bra mat för en 3-åring.



Jag tror att du är avundsjuk på Nicole. Det är för att hon och Thilian har ett så händelserikt liv. Du var avundsjuk när hon träffade Jesper, och nu är du lycklig över att det tagit slut. Du är avundsjuk för att du inte är tillsammans med någon. Det är kanske inte så attraktivt med en ensamstående 2-barnsmamma som går på soc? Och dessutom vid 21 årsålder har två barn med två olika pappor?



Du har dina brister du med. Din 3-åring åker vagn, och det gör inte Thilian alls ofta. Han går och verkar vara mer framåt i utvecklingen än Sebbe. Mer så att han tar för sig liksom.



Och angående maten, så är det väl inte så nyttigt med kakor till sebastian heller.?

2010-11-10 @ 13:10:14
Postat av: Vårat liv i bokstäver

allt handlar inte om utveckligen, alla tar den i sin takt, barnen är inte sämmre barn för att dom har två olika uvecklingar.



allt handlar om hur barnet är som person. thilian är förebild på dagis och är väldigt smart unge. säger inte bara dom utan även en pedagod som var på dagis.

sebbe kanske kan prata mer än thilian, men thilian lägger inte talet först på sin lista, han kan prata och han kan ha konversationer, men som sagt han proitera annat.

sebbe prioiterade talet och gåendet först, thilian tog/tar dom inte dom saker först.



allt är från unge till unge..

2010-11-10 @ 17:34:22
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Vårat liv i bokstäver

jag skrev inte bara åt dig, utan alla andra som skriver.

2010-11-10 @ 19:21:14
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Louise

Jag tycker inte du/ni ska jämföra dessa två barn i utveckling eftersom thilian är född för tidigt och utvecklas därför inte som barn i hans ålder "ska" göra.



man ska inte jämföra barn överhuvudtaget men ska ni ändå envisas med att göra det så ta iaf några barn som är jämna i ålder och inte fötts så mkt förtidigt.. klart det sätter spår i utvecklingen.. åt båda hållen..

2010-11-10 @ 19:26:18
Postat av: Tina

Jag vill inte lägga mig i på något sätt jag bara undrar hur anonym tänker när hon/han säger att Thilian går och inte åker vagn. Menar du att ett barn som nästan är 2½ år inte ska åka vagn eller vad menar du? Jag skulle ju aldrig låte Leo gå fritt inne i stan!

2010-11-10 @ 20:33:53
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback