Barnledig



Ja sebastian är hos sin pappa,farmor o farfar denna helgen.
Farmor ska klippa honom. :) För nästa helg är de fotografering!!
Det ser jag fram emot.

Jag är dock extremt utråkad idag.
Kör en maskin tvätt, städa gör jag imorgon.
Men vad fan ska man göra idag? Katta jobbar idag.
Kim jobbar säkert också, och Sabina får man aldrig tag på :P Eller jo, när klockan är typ 16 och alla bussar slutat gå. Så de kan man ju stryka..
Förstår inte varför alla är så upptagna på lördagar? Fattar inte varför folk jobbar på lördagar heller. :P Fan va jobbigt. Jag önskar att jag hade bil. :P Då hade jag åkt till ikea eller typ ullared. hööhö

Lördagar när Sebastian inte är hemma är alltid så tråkiga.
Han håller alltid mig sysselsatt. Och även om man inte har någon att göra, så kan man ju alltid hitta på något kul med honom. :)

Men nu ska jag vika lite kläder och städa lite i skåpen.. NÅTT måste man ju hitta på! Behövs lite städning!! Ska se om jag kan göra platts i en garderob för lillbebis alla kläder. ;) Det är ändå ganska skönt o vara lite barnfri. Då kan man lyssna på vilken musik man vill, utan att Sebastian skriker att han ska lyssna på Skaka rumpa med sean banan eller Svennebanan, eller ''moo'it'' (i like to move it-madagascar). :) Och byter jag inte låt...Då bryter andra världskriget ut!

Puss o kram på er. Hoppas ni har lite roligare än jag har idag! :)





FRida mamma till Vincent och Mattias :
Ett tips, emmaljungas syskonvagn suger! Babytravel är jätte bra till bra pris! :), har själv haft emmaljunga, babytravel och carena har nu Urban Ljung? Och är hel nöjd med den också

Svar: Ja jag ska faktiskt köpa en babytravel. :) Finns runt 3000 kr begagnat. Jätte bra (Y). Har tittat på emmaljunga, men som du säger så verkar dom inte så bra. Folk säger att dom är trånga.

 Det ända jag stör mig på med babytravel är att man inte kan ha sittdelarna mot sig. :/ Liggkorgen är ju så liten med, så bebisen kan ju inte ligga i den så länge. :( De e den ända nackdelen. Men så är de ju med alla syskonvagnar jag tittat på.

 


Kommentarer
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

jo, vincent va så svartsjuk på mattias så det gick inte ha dem jämte varandra, sen fick dem typ inte plats!, sen är emmaljunga mkt breddare faktiskt, ca 8 cm är rätt mkt tycker jag! :D,



japp, vi köpte vår beg för 2500 :D, jätte bra va den, men som du sa synd man inte kan vända dem i mot sig, men dem har ju varandra sen när bebisen sitter, man kan faktiskt ha dem liggande där i till dem är 5månader (om dem nu inte är jätte bebisar :P)

2010-11-14 @ 21:10:10
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback