Fulltöööööööööös!

Jajamen. Fullt ös idag!
Vi sov hos mamma eftersom jag var rädd för att vi skulle vara matförgiftade.
Men inte nått än så länge. Men vi sover här inatt med. Kommer omöjligt kunna klara av o ta hand om Sebastian om både han o jag spyr och skiter. :D

Men iallafall, först så var vi här på förmiddagen. Målade mammas stjärnlampskärmar och Sebbe målade på papper. Blev kladdigt och kul.....hm... :P
Sen gick vi hem till oss och lagade mat, sen kom Katarina och Teo och då blev det FULLTÖS på ungarna. Dom hade lagom kul. Sen bakade vi chokladbullar o fikade. Sen gick vi ut och lekte. Garvade ihjäl oss åt barnen när dom FLÖG utför rutchekanan. Haha. Sen någonstans där blev barnen trötta och griniga. Så vi gick in o åt glass.

Och nu är vi hemma hos mamma..
Jag mår riktigt illa.:(

Kommer lite bilder sen när katta fått in dom på datorn. :)
Barnen hade likadana kläder på sig. hahaha












'















Ja jag e sliten.. :P













Sebbe slår dit!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback