Lördag, ont i huvvet.

Hallåå.
Drack aldeles för lite vatten igår.. Och det känns idag..
Har ont i huvudet.. Men jag ska dricka några liter vatten nu..

Sebastian åkte till sin Pappa för en stund sen.
Dom skulle vara ute i snön o leka idag.
Kul för Sebbe. :) Han blev så blyg när Pontus kom. Haha.

Jag är hos mamma och ska hjälpa henne städa idag. 3dje veckan i rad jag hjälper henne städa. Haha.

Sen vet jag inte vad som händer. :) Kanske handla.

Saknar sebbe redan, men han har ju de kuul.

Han är så söt när han säger. '' Snälla mormor, Kan jag få denden(nappen)?''
Och ''Snälla mamma, kan jag få lördagodis?''

haha..



11.34
Pausar lite med en lussebulle och saft.
Har dammsugat o torkat bord o bäknar.
Torkat av hela skinnsoffan. Lite svettigt.
Huvudvärken börjar ge med sig lite lite.


Jag och Sebbe bakade ju Lussebullar igår! :)
Dom blev väldigt lyckade!! Första gången i mitt liv som jag lyckats med bullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback