svar

sara:
saknar du nånsin livet med Pontus?
Varför tog det slut mellan er?
Hur länge var ni ihop?



Svar: Nej jag saknar inte livet med pontus.
Men ibland kan jag sakna själva sambo livet.
Men det kommer en dag när jag träffar någon ny,
men det är något som jag har lagt på is.
Jag vill ha mitt liv i ordning först.
Jag vill ha gjort klart min sjuksköteske utbildning och ha ett fast jobb.
Vill känna att jag kan klara mig själv till 100%, vill inte vara beroende av andra,
och känna att jag kan klara av allt som det innebär att dejta och att göra slut, hela den baletten. Det tar ganska mycket på psyket. Man blir lätt sårad osv.

Vill att mina barn ska ha blivit lite äldre också.
Och när man är i min ålder, 21. Så är det inte lätt att hitta en mogen kille.
Ska jag ha en kille så ska han vara över 25, runt 30.

Det bara tog slut, kännslorna försvann.
Vi var tillsammans i 3 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. Jag förstår det precis :) Finns inte många killar som är redo för att bli styvpappa osv...

2010-11-23 @ 21:06:00
Postat av: Maya

Är det Pontus som är pappa till bebisen i magen?!

2010-11-23 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback