Trött söndag

Idag är jag lite små seg, ingen energi.
Ska dammsuga och fixa lite senare!
Har plockat ihop lite julgrejjer från mamma som ska sättas upp nästa helg.
Måste ha gardiner och julstjärna till vardagsrummet bara. :)

Sebastian är på bra humör idag.
Igår efter fotograferingen hade han det hemskaste magknipet han någonsin haft i hela sitt liv!
Jag tyckte så synd om honom att det gjorde ont i mig.
Man vet ju själv hur jävla ont det gör.
Han grät o grät och sa ''mamma, krama mig. mamma mamma mamma. Aj aj, Ont!''
Men efter 4 rejäla fisar och 3 redigt stora rapar släppte det.
Han åt dåligt i fredags, och i går åt han med dåligt.
Antagligen pga av magen då. Han var lite lös i magen med igår.
Men idag har han aptit! :) Det är skönt.

Nu sitter han här hos mig o kramas. Han är trött så jag ska lägga honom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback