14:54 - 061010

Vi har kommit hem från stan, Sebastian sover som en stock. :)
Han fick 3 tröjor o 3 byxor i glada färger!
Bebisen i magen sover nog med.. Han e luugn för en gångs skull.
Men så ska man aldrig säga för det är då de dara igång igen. :)

Nu ska jag diska o fixa lite. 
Sen ska jag laga Sebastians favoritmat!
Panerad fisk med potatis och kall vitsås! :)


Sebbe på väg till dagis,
är BESTÄMD med att han SKA bära kassen själv!





Världens finaste pojk somnade på bussen.
Blir bara mer o mer rödhårig för varje dag som går! <3









De nya kläderna. :)




Han hade dessa sedan innan, köpte ett till par bruna byxor för de passar till allt.
Dock samma byxor på båda bilderna, de ser ju likadana ut! :P
Så nu har jag massa o matcha med!  Älskar lindex kläderna faktiskt.
Han har även en sån 63 tröja i gult :) Men den har vi glömt hemma hos mormor.





Och lite på på magen också :)



Navlen börjar bli konstig. Som ett jävla hål typ.. Alltid vart ett hål men. ja.. :P haha







Kommentarer
Postat av: Tina

Oj nu börjar magen verkligen växa. Vad mysigt med bebismage jag vill med ha magen igen =)

2010-10-07 @ 08:17:22
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback