Är klockan redan snart 16.00?

Vart har denna dagen tagit vägen?
Idag har jag pluggat matte, farmor har passat Sebastian eftersom han är hostig.
Sen efter de så var vi nere på arbetsförmedlingen och försäkringskassan,
sen handlade vi lite grönsaker.

Imorgon har jag ju matteprov, så efter maten idag ska jag plugga hela kvällen.
Sebastian får vara en snäll pojke och leka själv idag.
Jag hoppas att jag klarar detta nu.
Matte B är verkligen inte enkelt. Men anstränger jag mig kanske jag lyckas få VG. Om jag inte får totalt hjärnsläpp o får feeett IG! :P



Säljer min Angelsound på Tradera.
Bebisen sparkar ju så mycket. Känner inget behov av den alls.
Och har jag inte kännt sparkar på en någon dag så behöver jag bara buffa runt lite på magen så får man svar sen. :P

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=121159435

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback