Ajaj.

Idag har jag pluggat matte hela förmidagen.
Har mått SKIT dåligt då mina illamående tabletter vart slut igår!
Sen blev jag hungrig och fick ont i huvudet. Fick gå lite tidigare och springa till apoteket o ta ut nya tabletter och sen sprang jag ett ärende åt mamma på stan också. Var så hungrig när jag hämtade Sebastian på dagis, men nu sover han och jag har fått i mig mat. Så humöret är påväg uppåt , har fortfarande lite ont i huvudet och illamåendet vill inte försvinna.. Jobbig början på denna dagen.

Ska lägga mig lite brevid lillen nu och vila bort allt. Vi ska ha fredagsmys hos mamma ikväll, sen imon åker Sebbe till farmor o farfar och jag har tvättstugan och ska storstäda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback