Braa!

Postat av: Tina

Haha där håller jag faktiskt med dig. Sitta och göra listor på vad sitt barn kan är faktiskt lite fjantigt =)
Håller även med dig om vällingen. Förstår inte heller varför man ska vänja dom av med den när dom bara är 2. Det hade jag aldrig kunnat gör med Leo han älskar sin välling för mycket och då kan jag inte vara så elak att tabort den från honom!


Postat av: Anna

jag håller med dig jag tycker också det är löjligt alla barn är ju olika och en del lär sig fort andra lite saktare, en del tror det är en Tävling.

 

Svar: Haha bra då är jag inte ensam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör listor osv på vad min son lärt sej den senaste tiden. Men inte p g a att skryta utan för att det kan va jäkligt kul o läsa senare i livet... då har man ju glömt allt, så jag tycker nästan det är viktigt att man skriver upp saker o ting som minne :)

2010-09-20 @ 18:20:15
Postat av: Katarina

Skriva listor på nätet är fjantigt :) finns ju böcker och skriva i.. o andra sidan kan man ju skriva tex: blogg om det är något bra dom har gjort , men inte skriva listor direkt.



Teo dricker inte välling längre för han ville inte, han fick välling men han drack den inte så bara bytte ut mot vatten och det spelade inte han någon roll :)

2010-09-20 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback