BVC idag

Haihai!
Nu har vi vaknat och ätit frukost o allt sånt. Vi ska gå ut nu o leka, är trött idag.
Senare idag ska vi ju till bvc, läkarbesök o sen vägning och mätning!
Vad tusan ska man äta idag?
Kommer bilder sen!



11.49
Nu har vi kommit in! Fyyy vad kallt det var ute, regnade o blåste. Men sebastian hade kul ända tills vi skulle gå in. Då blev det ett hemskt liv på honom.. Skrek o skrek o låg på marken o rullade runt o vägrade gå in. Men han var iskall o jag var iskall så vi var tvugna. Måste äta innan vi ska till BVC med. Men det tyckte INTE han.. Vi gick till en annan lekpark lite längre bort, och jag hade inte vagnen med mig. Idiot.. Så jag fick bära på en skrikande unge, höll på o tappa honom flera gånger som han höll på. Fick sätta ner honom o han la sig direkt på marken.. Sen lugnade han sig . Nu ska han bada och jag fixa nått o äta.. helt slut..



19.50
Haalloj
Gick jätte bra på BVC. Han var precis som han skulle.  :)
Han ska dit igen om 4 månader typ, då är de taltest. :) Men de sa hon att hon att vi nästan kan skippa för hon hörde redan på detta besöket att han klarar de lätt som en plätt! Han började sjunga bäbä vita lamm har du någon ull kära lilla barn. sa han. Haha. garvade på mig.
13kg exakt, 93 cm lång. Låg lite över medelkurvan med längden o lite under medelkurvan på vikten. precis som allitd. Ja förutom när han föddes för då låg han på tjockiskurvan med både vikt o längd.
Dom tror att han kommer bli ungefär 5-10 cm längre än pontus! Iom att jag är så lång! :) De blir spännande å se när han blir stöörre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback