Godmorgon

Nu har vi vaknat. Sebastian är inte frisk.. :( Önskar att han bara kunde bli riktigt sjuk o ränsa ut alla baciller från kroppen. Istället för att han ska gå o vara småsjuk.

Jag saknar Sabina.. :( Hon är den enda personen som jag verkligen kan prata med o som stöttar mig. Känns bra att vissa man ställer upp för, ställer upp lika mycket tillbaka. :) Men i sånna här lägen så visas det verkligen vilka som är riktiga vänner. Sabina förstår mig o hon lyssnar, o hon käftar inte med mig. Utan hon bara lyssnar på mig. Sånna vänner behöver jag just nu. Sen har jag ju min kusin Julia med, hon e cool. ;) Och Kim, men hon jobbar hela tiden o är allmänt upptagen.

Inte folk som tror att dom är något, när dom är så jävla långt ner så det är skamligt! Det finns vissa saker som man bara inte gör mot vänner. Man behandlar inte vänner som mår dåligt och har det jobbigt på de vistet. Hellre inga vänner alls än falska vänner som inte står upp för än till 100%.

Och nej, jag pratar inte om Nicole, hon o jag e bara allmänt, ja vi kan inte prata med varandra för vi ryker bara ihop om allting. :P Plus att vi inte kan umgås iom att Thilian biter Sebastian så mycke. .:(

Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 19 åring mamma

som sagt så bits thilian inte längre och har inte gjort på några veckor. så den anledninge är över ;)

2010-09-20 @ 10:09:25
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Wictoria

Ja de vet vi ju inte förren dom träffas om han slutat bita sebbe

2010-09-20 @ 10:10:21
URL: http://wictoria.blogg.se/
Postat av: Katarina

Stöttar inte jag dig ?? lyssnar inte jag på dig??

2010-09-20 @ 20:10:04
Postat av: I huvudet på en 19 åring mamma

jag vet att thilian inte bits längre eftersom han inte gjort det på några veckor..!

2010-09-20 @ 21:14:39
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Anna

Vad tråkigt om du och Katarina inte umgås längre ni verkar ju vara 2 Jätte härliga tjejer båda två.Om jag får säga min mening så hoppas jag att ni jobbar på eran Vänskap.:)

2010-09-20 @ 21:47:55
Postat av: SandrA

Biter han sebastian? det låter abslout inte alls bra hur har mamman gått till väga när han gjort så mot din pojk? fruktansvärt med barn som håller på att bitas!

2010-09-21 @ 19:36:52
Postat av: J

Sebastian är inte den enda han bitit av vad jag ha hört från andra föräldrar från samma dagis thilian går på.

2010-09-21 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback