Gormorgon

Idag är Sebastian bättre! :) Så skönt.
Ska äta lite frukost nu och sen ska vi gå ut o leka!
Fast först vill Han se på Aristocats.
Bebisen rör sig väldigt mycket. Bara 9 dagar kvar till utraljudet. :)
Senare ska vi umgås med Katarina Och Teo! :)
Nu håller jag på å pissa ner mig.

HA EN BRA DAG ALLIHOPA! :)





Och än en gång, ni som stör er på mig eller liknande.
Ni får gärna läsa bloggen, men håll era åsiker för er själva. :)
Ni som tycker jag är Elak mot Ted Eriksson, får gärna tycka de.
Men det här är lika mycket ett barn i vilket fall som,
det gör de inte mindre värdefullt bara för att inte han vill ha det.
Jag vill ha de och jag kommer alltid finnas här för de.
Barnet behöver bara mig o vi klarar oss fint!

Och som jag sagt innan, fortsätter ni hålla på så slutar jag o blogga och tar bort ALLA jag inte känner från facebook så kan ni inte snoka ett jävla skit i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback