Hemma idag

Idag är vi hemma, Sebbe är inte helt kry och jag har världens huvudvärk som vanligt.
Sebastian stoppade upp en liten morots bit i näsan och sedan dess har han vart täppt i näsan och nu är han lite förkyld. Har köpt näspray till honom så nu är det bättre. 

Jag mår illa nu ingen.. Mest för att alla mina kläder klämmer åt runt magen och det är så otroligt obehadligt.. Kan inte ha mina leggings och har bara ett par mammabyxor. Innan kunde jag dra upp leggingsen, men nu är ju magen så ''stor'' och uppe vid navlen så nu klämmer det där med.. Någons om har lust o skänka/Låna ut/sälja mammakläder till mig .. Hör av er [email protected] eller hör av er på bloggen. Hade vart skönt o slippa köpa nya när man ändå inte går gravid så läge. Hade nått par mammabyxor  förra graviditeten, men dom har krympt i tvätten så dom är för korta i benen. Sen var det ju mitt i sommaren så jag gick ju typ bara i klänningar med Sebastian.

Känns att magen växer nu, har börjat få mycke mycke molvärk/(''mensvärk''). Nu är de bara nästa vecka också, sen veckan därpå är det ultraljud. Hoppas att bebisen är frisk och kry, det är det viktigaste.

Nu ska vi snart gå ner till grovtvättstugan och tvätta Sebstians madrass,skötdynan och en matta.
Och jag ska klämma i mig lite fler alvedon och legrigan o prostafen o primperan o hela köret. :D haha..

Juste! Glömde skriva att jag känner fosterrörelser nu. :) Iallfall en gång om dagen. Väldigt tydigt. Och angelsounden går verkligen o använda bra nu. Hör jätte tydligt och behöver aldrig leta. :) Och jag tror faktsikt att det är en pojk i magen nu, är 100% säker på det. Haha. Var osäker förut men nu tror jag absolut det är en pojk!

Katta o Sebbe
förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Katarina

åh vad gosig bild :):)

2010-09-17 @ 09:36:47
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback